تعرفه و قیمت طراحی سایت

عوامل موثر بر قیمت طراحی وب سایت

قیمت های اعلام شده در تعرفه طراحی سایت به عنوان قیمت های پایه محسوب می شوند. بطور کلی هزینه های طراحی سایت به دو بخش تقسیم می شوند: یکی هزینه های آشکار طراحی سایت که مشتریان بطور واضح آنها را می بینند و با آنها سروکار دارند و دیگری هزینه‌های پنهان طراحی سایت که شامل هزینه های هاست، دامنه، پشتیبانی و موارد دیگر است که در ذیل به بخش مهمی از آنها اشاره شده است:

  • شرکتی یا فروشگاهی بودن وب سایت: در ابتدا باید مشخص شود شما سایت شرکتی نیاز دارید یا فروشگاهی؟ سایت های فروشگاهی به دلیل اینکه علاوه بر امکانات معمولی در هر سایت نیاز به امکانات دیگر از جمله فرم ها، پلاگین ها و ماژول های فروش آنلاین دارند که این موارد باعث می شود هزینه طراحی سایت های فروشگاهی بیشتر باشد.
  • تولید محتوای سایت: هنگامی که شما وب‌سایت خود را تحویل می‌گیرید بدون هرگونه محتوای مفید است. طبیعتا هرگونه ورود اطلاعات و محتوا در سایت باید با نظر شما صورت بگیرد. این امکان وجود دارد که محتوای مدنظرتان را خودتان در سایت وارد نمایید که این امر نیاز به تخصص و آشنایی کامل شما با مدیریت سایت دارد. همچنین درصورتی که کار تولید محتوا به طراح سایت سپرده شود هزینه ای جداگانه در پی خواهد داشت.
  • نوع قالب وب سایت: اگر شما تمایل داشته باشید از قالب‌های آماده در سایت خود استفاده کنید قیمت طراحی سایت کمتر خواهد بود. در مقابل اگر طراحی یا امکانات خاصی را بخواهید باید یک قالب برای سایت شما به صورت اختصاصی طراحی و کدنویسی شود. انجام این کار هزینه طراحی وب سایت را بیشتر می کند.
  • بهینه سازی موتور جستجو  یا سئو(SEO): زمانی که شما وب ‌سایت خود را راه‌اندازی می‌کنید نمی‌توانید در ابتدا و به صورت خودکار در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید. این امکان زمانی محقق خواهد شد که شما راجع به کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران در گوگل مرتبط با حوزه کاری وب سایت خود تحقیقات انجام داده و با توجه به آنها به بهینه‌سازی وب سایت خود بپردازید. به انجام بهینه سازی وب سایت متناسب با الگوریتم های معرفی شده توسط گوگل سئو می گویند که انجام آن نیاز به دانش و زمان و دارای هزینه می باشد.

هزینه های طراحی سایت در راد ایران وب
برای داشتن یک سایت چندبار باید هزینه کنیم؟ هزینه طراحی سایت شامل چه مواردی است؟ کدام هزینه را یک‌بار و کدام هزینه را سالیانه تمدید می‌کنیم؟

طراحی سایت شرکتی

امکانات طراحی سایت شرکتی

0 تومان
مادام‌العمر
طراحی سایت فروشگاهی

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

0 تومان
مادام‌العمر
طراحی سایت اختصاصی

امکانات طراحی سایت اختصاصی

از 0 تومان
مادام‌العمر

جهت ثبت سفارش یکی از راه های ارتباطی زیر را انتخاب نمایید

اسکرول